tiistai 11. helmikuuta 2014

TUESDAY: INSTAGRAM BOOTH

1. Mun italialainen kaveri Martina oli meillä viikon kyläilemässä! 2. Rakkaus Robert's coffeeta kohtaan<3  3. Viimeks stadissa oli kyl pakko käydä tsekkaamassa Starbucksin antimet  4. joo, oon teefriikki vaikka kaksi edellistä kuvaa näyttää että kahvi maistuis ;)

1. Showdance Studio Taina Kovalainen ft. Sanni!  2. Tanssiesitys Olgan sukulaisen synttäreillä :)
3. oli iha sika magee auringon lasku ku olin tulossa kotiin äidin kanssa!  4. Ehkä yks kylmimmistä talvipakkaspäivistä tänävuonna ja olin luistelemassa !

1. Leenan synttäreiltä ft. Olguliini <3  2. synttäreiltä myös :D  3. Sagan synttärit vietettiin chillaten kahdestaan Sagan kotona B)  4. Saanan synttäribileistä sit tämä kuva :) 

Niinku näkee oon todellakin sosialisoitunut Turun puolella ja hankkinu tosi kivoja kavereita ja ystäviä rinnalle! :) Turhaa pelkäsin "isoon kaupunkiin" menemistä! On kyllä samalla myös kova ikävä Naantalilaisia kavereita! :(  mut kokonaisuudessaan kaikki on sujunut tosi kivasti ja tuntuu, että voin alkaa nauttimaan nyt lukion parhaista puolista! Opiskelukin sujuu tosi kivasti kaiken hauskan rinnalla! (:

Sori, että nä postaukset on nyt mitä on, mut parempia säitä odotellessa! + matkaa stadiin perjantaina ja ensviikon keskiviikkona ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti